środa, 4 września 2013

Kolor, ale jaki ?

Hej :-)
Pewnie każda z Was zastanawia się co tu włożyć na Jesień 2013 ?
Ja także. Choć mam dopiero 11 lat też się zastanawiam. Tylko jeszcze sprawa koloru.
W tym sezonie najmodniejszy jest szmaragdowy (emerald). Mi osobiście bardzo się podoba.
A teraz zdjęcia strojów :
Pierwszy strój jest dość luźny i na co dzień. A dwa następne są bardziej eleganckie.
Wszystkie są bardzo dobre. Najlepiej mi się podoba ten pierwszy.
...

Szwankuje mi trochę przeglądarka więc więcej Wam stroi nie pokaże, ale za to dam projekt.

Projekt :
...

Jeżeli myślicie, że dam Wam tylko zdjęcia to się mylicie. Wstawię także rzeczy do kupienia :
Szmaragdowe Buty :
Click
Click
Click
Click

Szmaragdowe ubrania :
Click
Click
Click
Click
Click
Click

Ann

2 komentarze:

  1. extra projekt i naprawdę fajny blog!
    super!
    zaobserwowałam i skomentowałam = rewanż

    w-wodnej-pulapce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki kolor :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń